Intervju sa direktorom

Kada na bosanskohercegovačkom tržištu opstanete dvije decenije, a pritom ostvarujete i iznadprosječne rezultate, onda zaslužujete da se o vama govori i piše.

Među kompanijama koje nižu poslovne uspjehe u Bosni i Hercegovini, zemljama okruženja pa i šire, nalazi se i TDS. Ova sarajevska firma svojim je konceptualnim modelom poslovanja postala prepoznatljiva na polju prodaje rezervnih autodijelova, ulja, te uslugama servisiranja i održavanja privrednih vozila.

Komercijalni i medijski uspjeh firme baziran je na pravilno osmišljenoj i realiziranoj strategiji ponude preko 10.000 artikala zagarantirane kvalitete, a TDS je prema parametrima LRC-a zadovoljio sve kriterijume i nalazi se na listi bonitetno uspješnih kompanija. Ovoj kompaniji otvorili su se i neki novi putevi poslovanja zbog činjenice da su pouzdani, što rukovodstvu TDS-a itekako imponuje.

’’Sama riječ pouzdanost znači puno u poslovnom svijetu. Prošle godine bili smo dobitnici bonitetne zvijezde i mnogo nam je to pomoglo prilikom promoviranja naših brendova. Također, moram istaknuti kako je ogromna stvar što ovaj događaj prati veliki broj medija i televizijskih kuća’’, kazao je na početku razgovora Jakub Šenderović, direktor TDS-a.

Ova kompanija godinama unazad pravi odlične poslovne rezultate i uvijek nastoji dodatno poboljšati svoju uslugu.

’’Prošle godine nismo imali rast prihoda, ali iz opravdanih razloga. Naime, imali smo stalna ulaganja i sitne troškove, s obzirom na to da širimo firmu. Zbog toga je dobit bila manja nego godinu ranije, a najviše smo dali za kupovinu mašina za proizvodnju autodijelova, te na servisnu opremu. Pored toga, povećali smo broj uposlenika za dodatnih 10 i imamo tendenciju širenja do kraja godine u istom obimu’’, kaže Šenderović.

Da je ova kompanija ispravno radila u protekloj godini i da su ulaganja opravdana potvrđuju rezultati koji u ostvareni u prvih pet mjeseci tekuće godine.

’’Već se naziru pozitivni rezultati, a prošlogodišnji rad će se tek manifestovati. Sva spomenuta ulaganja urodila su plodom, pa već nakon samo pet mjeseci imamo dobit kakvu smo imali u prošloj godini’’, otkrio nam je direktor kompanije.

Na bh. tržištu konkurencija je veoma jaka i velika kada je u pitanju oblast u kojoj posluje TDS, ali su u ovoj kompaniji itekako svjesni svojih aduta.

’’Pouzdanost je prva stvar koja nas izdvaja. Također, naša susretljivost prema kupcu ogleda se u svakom momentu, a mi smo uradili i nešto što konkurencija nema. Naime, u potpunosti smo ponudili kompletan set usluga što se tiče autoindustrije, pa klijenti koji dođu u naš servis mogu sve usluge dobiti na jednom mjestu. Često znam reći da koliko god je dobro imati dobrog kupca, toliko važno je imati kvalitetnog dobavljača, jer kad imate kvalitetan proizvod, onda će roba lako pronaći svog kupca. Iz te korelacije izvlači se riječ pouzdanost, a klijenti prepoznaju našu brigu o poslu, usluge koje nudimo, kao i susretljivost, marljivost, te sve ono zbog čega smo tu gdje jesmo’’, zaključio je Šenderović.

 

Piše: Alen Mehanović

Izvor: Poslovne novine